Site icon laDeva.ro

Reluare parțială a activității Instituției Prefectului și a serviciilor publice comunitare

Prefectul județului Hunedoara, Vasilică Potecă, a emis astăzi Ordinul 187/2020, privind reluarea parțială a unor activități cu publicul și gestionarea resurselor umane la nivelul Instituției Prefectului- Județul Hunedoara, în contextul încetării stării de urgență.
În elaborarea documentului, prefectul județului Hunedoara a luat în considerare recomandările de sănătate publică privind reluarea activității în domenii specifice după încetarea stării de urgență, ale Institutului Național de Sănătate Publică.
Astfel, la sediul Instituției Prefectului se iau următoarele măsuri administrative, începând cu data de 15 mai 2020:

În legătură cu activitatea Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte- Hunedoara sunt prevăzute următoarele măsuri:

Pentru ridicarea paşapoartelor, accesul în locaţii va fi realizat pe baza tichetului eliberat cu ocazia depunerii cererii şi a documentului de identitate iar în cazul imposibilităţii prezentării tichetului, accesul în locaţii va fi permis în baza documentului de identitate, numai după efectuarea unor verificări preliminare din care să rezulte dreptul legal de ridicare a paşaportului.

Luni – Vineri 08,00 – 20,00

Referitor la activitatea cu publicul a Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, ordinul prefectului prevede următoarele:

Programarea pentru desfășurarea activităților de înmatriculare vehicule, autorizare provizorie de circulație și de preschimbare/ pierdere/ duplicat permise de conducere se poate face numai online,începând cu data de 15 mai 2020.
Programul de lucru cu publicul al Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor este următorul:
Luni – Miercuri 08,30 – 15,30
Joi 08,30 – 17,30
Vineri 08,30 – 13,30

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Exit mobile version