Măsuri suplimentare pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus (COVID-19) la nivelul Instituției Prefectului – județul Hunedoara

Social

Având în vedere evoluția situației epidemiologice de pe teritoriul României în contextul răspândirii infecției cu noul coronavirus (COVID-19), pentru protejarea cetățenilor județului Hunedoara, prefectul județului a dispus măsuri suplimentare pentru prevenirea răspândirii infecțiilor cu noul coronavirus (COVID-19).
Astfel, începând cu data de 12 martie 2020 până în data de 31 martie 2020, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de evoluția situației la nivel național a infecțiilor cu noul coronavirus (COVID-19), se suspendă activitatea de primire în audiență a cetățenilor, precum și activitatea de relații cu publicul.

Îi rugăm pe cetățenii care au urgenţe şi care doresc să sesizeze anumite probleme în această perioadă, să utilizeze adresa de e-mail: petitie@prefecturahunedoara.ro sau numerele de telefon: 0254-211850, 211851, 211439, interior 29030, 29029 – Compartimentul Informare, Relații Publice și Registratură.

Totodată, se instituie restricționarea accesului în instituție, la registratura generală și la activitatea de apostilare.
Persoanele fizice și juridice, cetățenii și instituțiile publice, se vor adresa instituției prin alte mijloace de comunicare decât prezentarea personal la sediul instituției, și anume: fax: 0254 – 215 099; 215 010; email: prefhd@yahoo.com, prefhd@prefecturahunedoara.ro și poștă: Instituția Prefectului – județul Hunedoara, municipiul Deva – 330025, B-dul 1 Decembrie 1918, Nr. 28, după caz.
Persoanele care doresc aplicarea apostilei pe acte oficiale administrative, vor transmite documentele doar prin corespondență, cu îndeplinirea condițiilor prevăzute de art. 8 din Instrucțiunile MAI nr. 82/2010 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de eliberare a apostilei pentru actele oficiale administrative.

(Art. 8 „Solicitanţii pot depune documentele şi prin corespondenţă, dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii: a) actul pentru care se solicită eliberarea apostilei este însoțit de documentele prevăzute la art. 6 şi 7; b) documentele sunt transmise printr-un serviciu de curierat rapid, cu confirmare de primire; c) contravaloarea cheltuielilor ocazionate de transmiterea actului şi a apostilei către solicitant sunt suportate de către acesta.)
Toate informațiile legate de activitatea de aplicare a apostilei pe actele oficiale administrative se găsesc pe pagina de internet a instituției hd.prefectura.mai.gov.ro, Secțiunea Activități, Subsecțiunea „Apostila”.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *