Spitalul Judetean de Urgenta Deva angajeaza infirmiere, îngrijitoare, brancardier

Jobs

Spitalul Judetean de Urgenta Deva, judetul Hunedoara, organizeaza, in conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platiti din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, CONCURS pentru ocuparea posturilor contractuale de executie, pe perioada nedeterminata, vacantate in cursul anului 2025 si a postului unic dupa cum urmeaza:

Nr. crtDenumire postNivel studiiNr posturiLocul de munca unde este postul vacantPerioada si durata timpului de munca
1InfirmieraG1Sectia Pediatrieture 12/24
2InfirmieraG1Sectia Oftalmologieture 12/24
3InfirmieraG1Sectia ORL3 ture/8 ore
4InfirmieraG1Sectia Pneumologieture 12/24
5InfirmieraG1Sectia Urologieture 12/24
6IngrijitoareG1Laborator de analize medicale2 ture 7 ore
7IngrijitoareG1Compartiment Gastroenterologieture 12/24
8IngrijitoareG1Bloc operator2 ture8 ore
9BrancardierG1Sectia Medicina Interna1 tura 8ore
 

In conformitate cu prevederile art.15 din HG nr.1336/2022, pot ocupa un post vacant, candidatii care indeplinesc care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
  a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

  b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

  c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicata, cu modificarilesicompletarileulterioare;
  d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

  e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelorpostuluiscoslaconcurs;
  f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

  g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitariiuneiprofesii;
  h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditii specifice necesare pentru ocuparea functiilor contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare de:

Infirmiera-scoala generala -curs de infirmier organizat de OAMGMAMR sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale cu aprobarea Ministerului Sanatatii-Directia Generala resurse umane si certificare– minim 6 luni vechime in activitate
Brancardier / Ingrijitoare-scoala generala– fara vechime
Arhivar– diploma de bacalaureat – curs arhivar– 6 luni vechime in activitate

Pentru inscriere la concurs candidatii vor depune la Serviciul R.U.N.O.S. al Spitalului Judetean de Urgenta Deva, conform prevederilor art.35 din HG  nr.1336/2022, dosarul care va contine urmatoarele documente:

  a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.1 la anunt;

  b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
  c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
  d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

  e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului(modelul adeverintei conform anexei 2;

  f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

  g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
  h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

  i) curriculum vitae, model comun european;

  j) taxa de concurs pentru este150 lei.

         Fiecarui candidat i se atribuie un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs.

         Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

         Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea „conform cu originalul“ de catre secretarul comisiei de concurs.

         Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Concursul pentru ocuparea unui post vacant consta, in functie de complexitatea postului, in urmatoarele etape:

a) selectia dosarelor de inscriere;

b) proba scrisa

c) interviul.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Rezultatele selectiei dosarelor de concurs se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, cu mentiunea „admis“ sau „respins“, insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul autoritatii ori institutiei publice organizatoare a concursului, precum si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a autoritatii sau institutiei publice organizatoare a concursului, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea „admis“ sau „respins“, dupa caz.

Se pot prezenta la urmatoarea etapa a concursului numai candidatii  admisi la etapa precedenta. Sunt declarati admisi candidatii care au obtinut cel putin 50 puncte la fiecare proba.

La toate probele candidatii vor prezenta cartea de identitate valabila.

Repartizarea candidatilor admisi se va face in ordinea notei finale obtinute.

Relatii suplimentare se obtin la Serviciul RUNOS, telefon nr.0791 011078 sau la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Deva, str.22 Decembrie , nr.58, jud.Hunedoara.

Tematicile de concurs si bibliografiile sunt anexe prezentului anunt.

Calendar de desfasurare a concursului :

Nr.ActivitatiData si ora
1Publicarea anuntului de concurs12.05.2025
2Depunere dosare candidatiPana in 26.05.2025 ora 12°°  ( de luni pana vineri intre orele 09°° -12°°)
3Selectie dosare27.05.2025 ora 12°°
4Afisare rezultate selectie dosare28.05.2025 ora 12°°
5Depunere contestatii selectia de dosare29.05.2025 ora 12°°
6Afisare rezultate solutionare contestatii30.05.2025 ora 12°°
7Susinerea probei scrise02.06.2025 ora 10°°
8Afisare rezultate probe scrise03.06.2025 ora 10°°
9Depunere contestatii proba scrisa04.06.2025 ora 10°°
10Afisare rezultate solutionare contestatii proba scrisa05.06.2025 ora 10°°
11Sustinerea interviului06.06.2025 ora 10°°
12Afisare rezultate interviu10.06.2025 ora 10°°
13Depunere contestatii  interviu11.06.2025 ora 10°°
14Afisare rezultate solutionare  contestatii interviu12.06.2025 ora 10°°
15Afisare rezultat final concurs13.06.2025 ora 10°°

Manager,

Dr.Stoica-Maris Emil

ANEXA Nr. 1

Formular de inscriere

 
   Autoritatea sau institutia publica:
   Functia solicitata:
   Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:
   Numele si prenumele candidatului:
   Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):
   Adresa:
   E-mail:
   Telefon:
   Persoane de contact pentru recomandari:


Numele si prenumeleInstitutiaFunctiaNumarul de telefon  

    Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
   Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
   Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
   □ Imi exprim consimtamantul 
   □ Nu imi exprim consimtamantul cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
   □ Imi exprim consimtamantul 
   □ Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
   □ Imi exprim consimtamantul 
        □ Nu imi exprim consimtamantul ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
   Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara …………………………… .
   Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.

    Data:
   Semnatura:

ANEXA Nr. 2

   Denumirea angajatorului

   Datele de identificare ale angajatorului (adresa completa, CUI)
   Datele de contact ale angajatorului (telefon, fax)
   Nr. de inregistrare
   Data inregistrarii

ADEVERINTA

   Prin prezenta se atesta faptul ca dl/dna …………………….., posesor/posesoare al/a B.I./C.I. …………. seria ……. nr. …………….., CNP ………………….., a fost/este angajatul/angajata …………………., in baza actului administrativ de numire nr. ……………../contractului individual de munca, cu norma intreaga/cu timp partial de …… ore/zi, incheiat pe durata nedeterminata/determinata, respectiv ….., inregistrat in registrul general de evidenta a salariatilor cu nr. ……./………, in functia/meseria/ocupatia de1) …………………….
   Pentru exercitarea atributiilor stabilite in fisa postului aferenta contractului individual de munca/actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel2) ………………. in specialitatea …………………..
   Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu, dl/dna ………….. a dobandit:
   – vechime in munca: ………………… ani …….. luni ……. zile;
   – vechime in specialitatea studiilor: ……………….. ani …………. luni ………. zile.



Nr. crt.Mutatia intervenitaAnul/luna/ziMeseria/Functia/OcupatiaNr. si data actului pe baza caruia se face inscrierea
     

   Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu au intervenit urmatoarele mutatii (modificarea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca/raporturilor de serviciu):
   In perioada lucrata a avut …. zile de absente nemotivate si …… zile de concediu fara plata.
   In perioada lucrata, dlui/dnei ………………………….. nu i s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/i s-a aplicat sanctiunea disciplinara ……………………………
   Cunoscand normele penale incidente in materia falsului in declaratii, certificam ca datele cuprinse in prezenta adeverinta sunt reale, exacte si complete.

   Data
   ……………………………..

   Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului3)
   ……………………………..

   Semnatura reprezentantului legal al angajatorului
   ……………………………..

   Stampila angajatorului
 ________

   1) Prin raportare la Clasificarea ocupatiilor din Romania si la actele normative care stabilesc functii.
   2) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurta durata/superior).
   3) Persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii.

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .